1. بلاگ
  2. اصول رزومه نویسی
  3. چطور با رزومه ساز یک رزومه حرفه ای بسازیم؟

چطور با رزومه ساز یک رزومه حرفه ای بسازیم؟

بهتر است قبل از استفاده از رزومه ساز آنلاین به سوالات روش رزومه نویسی با رزومه ساز چگونه است؟ آیا بهتر است خودمان رزومه را بنویسیم یا از رزومه میکر استفاده کنیم؟ هزینه ساخت رزومه با رزومه ساز چقدر است؟ بهترین رزومه ساز آنلاین چیست؟ پاسخ داده شود. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید از رزومه ساز آنلاین برای ساخت رزومه کاری و تحصیلی استفاده کنیم و شما را با مزایا و حرفه‌ای بودن آن آشنا خواهیم کرد.

داشتن یک رزومه خوب و حرفه‌ای دغدغه‌ی همیشگی افراد جویای کار بوده است. رزومه پلی است که می‌تواند متقاضی کار را به شغل مورد نظرش برساند اما برای محقق شدن این خواسته باید این پل بدرستی بنا شده باشد. یکی از راه‌های ساخت رزومه، استفاده از رزومه ساز آنلاین است. رزومه ساز یک ابزار الکترونیکی است که در سال‌های اخیر بسیار پر کاربرد بوده و مورد توجه بسیاری از متقاضیان کار بوده است. استفاده از رزومه ساز این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد که در یک مدت زمان کوتاه یک رزومه استاندارد برای خود بسازند.

روش ساختن رزومه با رزومه ساز چگونه است؟

ساختن رزومه با رزومه ساز دو مرحله کلی دارد:

انتخاب قالب رزومه

امروزه رزومه سازهای مختلفی در گوگل موجود هستند که به صورت آنلاین کار می‌کنند. اساس کار این رزومه سازها به این صورت است که قالب‌های مختلفی برای ساخت رزومه دارند که هر فرد با توجه به کاری که می‌خواهد در آن استخدام شود و همچنین سلیقه شخصی‌اش می‌تواند یک قالب را برای خود انتخاب کند. بنابراین اولین مرحله انتخاب قالب رزومه متناسب با نیازها و اهداف متقاضی استخدام است.

وارد کردن اطلاعات رزومه در قالب انتخاب شده

در مرحله بعد اطلاعات فردی، سوابق کاری، تحصیلی و مهارت‌ها در قالب انتخاب شده وارد می‌شوند و همچنین یک عکس پرسنلی در رزومه آپلود می‌شود. پس از وارد کردن کامل اطلاعات مرتبط با شغل درخواستی و چک کردن نهایی از نظر کامل بودن اطلاعات و صحیح بودن نگارش و املای کلمات، رزومه را ذخیره و دانلود کنید. حالا یک رزومه حرفه ای دارید که می‌توانید با اطمینان به هر سازمان و ارگان و شرکتی ارسال کنید.

مزایای استفاده از رزومه ساز آنلاین چیست؟

مزایای استفاده از رزومه ساز آنلاین چیست؟

ممکن است برای شما سوال باشد که کدام روش برای نوشتن رزومه بهتر است؟ اینکه خودمان از صفر تا صد رزومه را بنویسیم و یا از رزومه ساز استفاده کنیم. البته نمی‌توان گفت مطلقاً یک از این دو روش بهتر از دیگری است اما در ادامه فواید استفاده از رزومه میکر گفته شده است.

ظاهر بهتر و جذاب‌تر

تنها افرادی که کاملا به ابزار ورد مسلط باشند و دستی در طراحی داشته باشند می‌توانند یک قالب خیلی خوب و حرفه‌ای و زیبا را برای رزومه خود تنظیم کنند و اکثریت افراد این توانایی را ندارند. البته ساده بودن قالب رزومه یک اشکال و ایراد نیست اما هرچه ظاهر بهتر و با استاندارد بالاتری طراحی شده باشد در جذب کارفرمایان و مدیران استخدام بهتر عمل می‌کند.

قدرت انتخاب بالاتر می‌رود

با توجه به اینکه انواع قالب رزومه در رزومه سازهای آنلاین و توسط افراد حرفه‌ای و با تجربه طراحی شده است، شما قدرت انتخاب بالاتری برای ساخت رزومه دارید و می‌توانید از میان انواع قالب‌ها مناسب‌ترین و بهترین را برای خود انتخاب و اجرا کنید.

حرفه‌ای تر جلوه می‌کنید

رزومه استاندارد و بسیار خوب را برای مشاغل

اینکه از رزومه ساز استفاده کنید و یک رزومه استاندارد و بسیار خوب را برای مشاغل درخواستی ارسال کنید، یک تصویر حرفه‌ای از شما در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند و همین می‌تواند یک برگ برنده و شانس بیشتر برای شما محسوب شود.

صرف زمان کمتر

یکی از اصلی‌ترین مراحل ساختن رزومه، طراحی قالب مناسب و زیباست که کاری زمان‌بر است. اما با رزومه ساز این امکان فراهم می‌شود که شما بدون نیاز به ساخت قالب، از بین قالب‌های موجود و استاندارد یک مورد را انتخاب کنید و در زمان بسیار کوتاه‌تری رزومه را آماده کنید.

هزینه ساخت رزومه با رزومه ساز چقدر است؟

هزینه ساخت رزومه با رزومه ساز بستگی به این دارد که شما چه قالبی را برای رزومه خود در نظر بگیرید. بعضی قالب­ها رایگان هستند و قالب‌های حرفه‌ای تر یک هزینه کمی خواهند داشت. هزینه ساخت رزومه با رزومه ساز به نسبت فواید و مزایای آن معقول و منطقی است اما همیشه آپشن قالب‌های رایگان را هم خواهید داشت.

رزومه ساز CV Resume

همانطور که ذکر شد، به کمک رزومه ساز می‌توان در مدت زمان کوتاهی یک رزومه حرفه‌ای ساخت، اما اینکه از بین رزومه سازهای آنلاین گوگل کدام رزومه ساز را انتخاب کنید مهم است. رزومه ساز CV رزومه در مقایسه با دیگر رزومه سازها مزایای زیر را دارد:

  1. جلوگیری از خطای نوشتاری با توجه به سیستم پیشنهاد عبارات و کلمات مانند نام شرکت‌ها و سازمان‌ها، رشته تحصیلی، سمت سازمانی و همینطور الگوی درست نمایش تاریخ در رزومه
  2. ساخت رزومه به زبان‌های مختلف (انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسوی، آلمانی و ...) که در مقایسه با دیگر رزومه سازهای ایرانی که تنها زبان فارسی و انگلیسی را پوشش می‌دهند، مزیت بزرگی است.
  3. ذخیره‌سازی اطلاعات رزومه برای آپدیت کردن رزومه
  4. امکان ساخت چندین رزومه کاری و تحصیلی تنها با یک اکانت
  5. ساخت لینک اشتراک گذاری رزومه در شبکه‌های احتماعی
  6. سیستم سایت ساز وبسایت شخصی بر اساس رزومه ساخته شده؛ در مدت کوتاهی و با توجه به اطلاعاتی که در رزومه وارد شده است، وبسایت شخصی برای فرد می‌سازد. امکان انتخاب قالب وبسایت شخصی و آپلود نمونه کار، خدمات و محصولات در وبسایت شخصی در کمتر از چند ثانیه وجود دارد.
  7. CV رزومه دارای سیستم ATS است که رزومه را بر اساس اطلاعات وارد شده ارزیابی می‌کند و درصد تکمیل رزومه را گزارش می‌دهد و قسمت‌هایی که باید تکمیل شوند را مشخص می‌کند.
  8. ثبت نام و ساخت رزومه در این رزومه ساز کاملاً رایگان است و خروجی آن یک فایل pdf است. هزینه دریافت فایل بدون واتر مارک کمتر از 10 هزار تومان و هزینه خرید کل قالب‌های رزومه ساز برای دریافت چند خروجی کمتر از 20 هزار تومان است.
رزومه‌ساز آنلاین
ساخت رزومه حرفه‌ای با استفاده از محتواساز هوشمند و ترجمه آنلاین رزومه
ساخت رزومه در 10 دقیقه
به خواندن مقالات ادامه دهید
لیست مقالات
آموزش ساخت رزومه فارسی در رزومه ساز
چگونه می‌توانیم وبسایت شخصی را به رزومه متصل کنیم؟
ترجمه رزومه با استفاده از رزومه ساز آنلاین
نمونه رزومه ساخته شده برای مهندس مکانیک نمونه رزومه ساخته شده برای دندانپزشک نمونه رزومه ساخته شده برای حسابدار نمونه رزومه ساخته شده برای عکاس

ساخت رزومه در 10 دقیقه